3 b

Poniedziałek- piątek 01-05.06

język angielski

3B 01.06.2020

 

edukacja wczesnoszkolna

01-05.06

 

środa- piątek  27-29.05

Matematyka: zapoznaj się z wiadomościami z P.str. 122 – 123, wykonaj zadania w ćwiczeniach str.20 (cała), 21 (cała), 22-23 (tyle ile potrafisz), 24 (cała), 25 (4,5,6).

Polski: Przeczytajcie jeszcze raz informacje zawarte w P.str.52-53. Wykonajcie z P.52-53 ćw. 2, 4,5. (Prześlijcie mi proszę zdjęcie wykonanego zadania do 01.06).

Dodatkowo wykonajcie w ćwiczeniach str.34 (1), 35 (cała), 37 (cała).

 

Poniedziałek – piątek 25.05 – 26.05

Język angielski

BugsTeam3_Unit_6_PB_Worksheet_Standard

3B 26.05

Edukacja wczesnoszkolna

25-26.05

z matematyki ćwiczenia str. 14 (cała), str.13, ćw. 6 i 8, str. 14 (cała), str. 15 ćw. 6

 

środa-piątek 20 – 22.05

20-21.05

Poniżej kilka kart pracy. Jeśli macie możliwość wydrukujcie i uzupełnijcie. Jeśli nie, odpowiedź wpiszcie do zeszytu.

ekologia-cwiczenie-4

ekologia-cwiczenie-9

kpu-47-1

kpu-70-9

mat-zad-tekst-dodawanie-100-4

 

SPRAWDZIAN OPERON 19.05.2020

Bardzo proszę, abyście wszystkie polecenia czytali powoli, ze zrozumieniem. Wracajcie do tekstu, jeśli nie pamiętacie.

Wiem, że sobie poradzicie. POWODZENIA 🙂

instrukcja rodzice OSKT 2020

nagrania_oskt2020 – polski

TRANSKRYPCJA polski_oskt2020

POLSKI_ARKUSZ_OSKT_2020

N7400-Matematyka-arkusz

PRZYRODA_ARKUSZ_OSKT_2020

 

środa 25.03.2020

Polski

Proszę wpiszcie do zeszytu w linie z dzisiejszą datą:

Temat: Wiosna wokół nas.

A następnie przeczytajcie wiersz P.str.36-37 i wykonaj w ćwiczeniach str.31, zad.1 i 2 oraz str.34 ćw.4, str.35 całą.

Matematyka:

Temat:Obliczenia zegarowe – powtórzenie wiadomości.

Pod tematem wpisz proszę poniższą informację:

1h=60 min (minut)

1min=60 s (sekund)

3 godziny, ile to minut?

Jeśli wiemy, że 1h to 60 min, musimy pomnożyć ilość godzin razy te 60 minut, czyli:

3h · 60 min = 180 min

(przy mnożeniu możemy zakryć sobie zero przy liczbie 60 i wykonać działanie 3·6=18 i na końcu dopisać zero, które mamy w pamięci).

Spróbujcie teraz wykonać poniższe przykłady:

4 godziny=

6 godzin=

A następnie wykonajcie w zeszycie P.str.122. zad.2 i 3.

Czwartek 26.03.2020

Informatyka:

Przepiszcie 1 strofę wiersza „Pobudka” P.str.36, używając programu word lub wordpad. (zadanie do przesłania nauczycielowi).

Polski:

Wpiszcie do zeszytu:

Temat: Pisownia nie z różnymi częściami mowy.

A następnie pod tematem:

nie z rzeczownikami piszemy razem

nie z przymiotnikami i przysłówkami piszemy razem

nie z czasownikami piszemy osobno

Wykonajcie w zeszycie P.str.60-61, ćw.1 i 2. (zadanie do przesłania nauczycielowi)

Matematyka:

Ćwiczenia str.21 (cała)

Piątek 26.03.2020

Muzyka/polski:

wysłuchaj i napisz w zeszycie kilka zdań na temat utworu (jaki nastrój przedstawia, czy jest wesoła, czy smutna, jakie owady, zwierzęta w niej słyszysz?) (zadanie do przesłania nauczycielowi)

https://www.youtube.com/watch?v=Z_tk-AhlA1o

w-f

w ramach wf wykonaj:

10 przysiadów

10 pajacyków

10 okrążeń biodrami, raz w lewo, raz w prawo.

Poniedziałek 30.03.2020

matematyka:

Na początek zajrzyjcie do zadania:

zadanie

Dla chętnych:

ćwiczenia w kratkę, str.22, zad.6 i 7, str.23, zad. 8,9,10.

polski:

Przeczytajcie teksty P.str.40 – 43.

Następnie wykonajcie zadania z ćwiczeń str.36, zad.1 i 3,

str.37, zad.4 – bez kropki

Mała ściąga – na jakie pytania odpowiadają poszczególne części mowy:

rzeczownik – kto?, co?

czasownik – co robi?, co się z nim dzieje?

przymiotnik – jaki?, jaka?, jakie?

przysłówek – jak?, gdzie?, kiedy?

liczebnik – ile?, który z kolei?

wtorek 31.03.2020

matematyka

Miej zabawy 🙂

https://learningapps.org/3893537

https://learningapps.org/2608778

https://learningapps.org/916993

https://learningapps.org/1480936

polski:

Przeczytajcie tekst P.str.44 – 45, a następnie w zeszycie wykonajcie zadanie 1 i 2 (do przesłania nauczycielowi).

Środa, czwartek 01.04, 02.04

Otwórzcie proszę poniższy dokument:

01.04/02.04

Jak wykonacie powyższe zadania, wysłuchajcie piosenki:

https://www.youtube.com/watch?v=yxVMhKt-cvI

W zeszycie napiszcie, co mówi o sobie każda planeta.

Obejrzyjcie również te filmiki:

https://www.miniminiplus.pl/detektyw-lodyga/filmy/detektyw-lodyga-3-podroze-w-kosmos-3

https://www.miniminiplus.pl/detektyw-lodyga/filmy/detektyw-lodyga-3-co-mozna-zobaczyc-patrzac-w-gwiazdy-9

Zadanie domowe na 17.04: Wykonajcie Układ Słoneczny – dowolnie (3D, namalowany, wyklejony), ale rozmiar powyżej A4. (do przesłania nauczycielowi)

Matematyka:

ćwiczenia

str.24, zad.2, 4, 5,

str.25, ćw.7.

Dla chętnych: jeśli nie macie możliwości wydrukowania, możecie przepisać do zeszytu.

Zadania-obliczenia zegarowe

Obliczenia kalendarzowe2

Piątek 03.04

A teraz zajrzyjcie tutaj:

03.04

Po zapisaniu notatki w zeszycie, zapoznajcie się z tekstami P.str.54-55, 56-57, oraz wykonajcie ćw.3 str.47 (ćwiczenia).

https://learningapps.org/6583366

https://learningapps.org/2325319

Zadanie domowe na 06.04.2020: Wybierzcie sobie 1 zwierzę zamieszkujące Afrykę, w zeszycie narysujcie je lub wklejcie zdjęcie oraz stwórzcie notatkę, która będzie zawierała: nazwę zwierzęcia, gdzie mieszka (sawanna, pustynia, las równikowy), jakie są jego charakterystyczne cechy, czym się żywi, czy jest gatunkiem zagrożonym. (do przesłania nauczycielowi)

matematyka

ćwiczenia, str.26 (cała), str.27.ćw.6 i 7.

Poniedziałek 06.04, wtorek 07.04

Na początek, zapiszcie  w zeszycie (linie)

Temat: Wkrótce święta.

Po tematem napiszcie, z czym kojarzy Wam się nadchodzące święto.

 

Otwórzcie proszę poniższy plik, zapiszcie odpowiedzi w zeszycie:

06.04.Wiersz- do przesłania nauczycielowi

Następnie przejdźcie do tych zadań:

Z tej karty pracy wypiszcie do zeszytu, co należy włożyć do koszyczka (możecie napisać, co jeszcze Wy wkładacie do święconki, a czego może nie) karta 1

W tej karcie należy opisać obrazek (również w zeszycie), skorzystajcie z podpowiedzi umieszczonych obok tego obrazka karta 2

 

Wykonajcie z ćwiczeń (linie) str.83 (całą).

Matematyka

ćwiczenia str. 38 (cała), str.39 (6,7,8).

Plastyczne: wykonajcie kurczaczka, baranka, palemkę, zajączka – wybieracie 1 – z dowolnego materiału (masa solna, papier, mogą być klocki, kartoniki po różnych produktach. Pochwalcie się wykonanym dziełem przesyłając zdjęcie. (do przesłania nauczycielowi)

środa 08.04

08.04

08.04- matematyka

środa 15.04

15.04

15.04-matematyka

czwartek 16.04/piątek 17.04

16,04

16-17.04-matematyka

17.04

Poniedziałek 20.04/ wtorek 21.04

20.04 polski i matma

20.04 wf

21.04 matematyka

21.04

Środa 22.04/czwartek 23.04/ piątek 24.04

22.04

22.04 i 23.04 matematyka

wf:

https://www.youtube.com/watch?v=CEyba0BvBUE

23.04

24.04

24.04- matematyka

Poniedziałek 27.04/wtorek 28.04

27.04-28.04 – matematyka

27.04

28.04

środa 29.04

29.04- matematyka

29.04

czwartek 30.04.

30.04

30.04-matematyka

Poniedziałek 04.05/wtorek 05.05

04-05.05

środa 06.05

06.05

06.05-matematyka

czwartek 07.05

07.05

piątek – karty pracy

 

 poniedziałek 11-12.05

11-12.05

11-12.05 – matematyka

środa, czwartek, piątek 13-15.05

13-15.05

poniedziałek- wtorek 17-18.05

17-18.05